Taisyklės ir sąlygos

UŽSAKYMAI IR APMOKĖJIMAS

Apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje yra labai paprasta. Išsirinkite produktą, pridėkite prie savo pirkinių krepšelio, užpildykite visus reikalingus duomenis, būtinai pasirinkite mokėjimo ir pristatymo būdą. Jeigu pildant reikiamus laukelius susidursite su nesklandumais rašykite mums el. paštu mijo@mijo.lt

Siuntimo į užsienį laikinai nevykdome, dėl galimybės susisiekite el. paštu mijo@mijo.lt

 SIUNTIMAS IR PRISTATYMAS

Gavę užsakymą jį paruošime ir išsiųsime jį per 2 d. d.

Užsakymai kuriuos gaminame individualiai (apyrankės, vėriniai) gali būti paruošiami ir išsiunčiami per 1-5 d. d.

Siuntas siunčiame registruota siunta per Lietuvos Paštą, kaina – 2,65 Eur, Omniva paštomatu – 2,65 Eur.

Nemokamas siuntimas Lietuvoje, užsisakius prekių už 32 eur ir daugiau, siunčiant tiek Lietuvos Paštu, tiek Omniva paštomatu.
Siuntimas į Latviją – 5 Eur Lietuvos paštu ir Omiva paštomatu; nemokamas siuntimas užsisakius už 50 Eur ir daugiau.
Siuntimas į Estiją – 5 Eur Lietuvos paštu, 7,50 Eur Omniva paštomatu; nemokamas siuntimas užsisakius už 70 Eur ir daugiau.
Siuntimas į užsienį – 5 Eur Lietuvos paštu; nemokamas siuntimas užsisakius už 50 Eur ir daugiau.

GRĄŽINIMAS

Kaip grąžinti prekę? 

Norėdami grąžinti prekes, parašykite mums el. paštu mijo@mijo.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti ar pakeisti prekę kitomis prekėmis. Suderinsime keitimo į kitą dydį/modelį arba grąžinimo sąlygas.

Prekes galima grąžinti per 14  kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.

Grąžinama prekė turi būti: nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nuo prekės nenuimtos etiketės, prekės komplektacija pilna, prekė nepažeistoje originalioje pakuotėje.

Gavę grąžinamą prekę ir ją įvertinę, įsipareigojame per 5 d. d. pervesti pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Už prekes, įsigytas per www.mijo.lt  pinigai bus grąžinti banko pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą per 5 d. d. nuo grąžintinos prekės gavimo dienos.

Jeigu gauta prekė yra pažeista siuntimo metu (nulūžusi auskaro kojelė, sutrūkusi apyrankė, iškritęs akmenėlis) ji gali būti keičiama arba grąžinama per 14  kalendorinių dienų nuo jos gavimo.

Dėl prekių gražinimo būdo pirkėjas turi susitarti su pardavėju. Pagal nutylėjimą, grąžinama Omniva paštomatu. Omniva paštomato adresas: Ateities pl. 4a, kaunas (IKI parduotuvė), tel 869017077.

Jeigu prekė grąžinama ne dėl broko ar pažeidimo nutikusio siuntimo metu, t. y. ne dėl mijo.lt ar kurjerių kaltės, grąžinimo (siuntimo mums) išlaidos yra nekompensuojamos.

Turite klausimų, reikia papildomos informacijos ?

Kreipkitės mijo@mijo.lt